اقتصاد

Bitfarms با ادغام 175 میلیون دلاری استخراج دیجیتال ماینینگ Stronghold را به دست می‌آورد

Bitfarms با ادغام 175 میلیون دلاری استخراج دیجیتال ماینینگ Stronghold را به دست می‌آورد

استخراج‌کننده

بیت‌کوین Bitfarms گفت که برای خرید Stronghold Digital Mining قرارداد ادغامی منعقد کرده است. ۱۲۵ میلیون دلار ارزش سهام، در کنار ۵۰ میلیون دلار بدهی فرضی.

در ۲۱ اوت مشترک بیانیه، هر دو شرکت فاش کردند که هیئت مدیره آنها به اتفاق آرا این معامله را تایید کردند. انتظار می‌رود این معامله – مشروط به تایید مقررات و سایر شرایط – در سه‌ماهه اول سال 2025 بسته شود.

به‌عنوان بخشی از خرید، سهامداران Stronghold 2.52 سهم Bitfarms را به ازای هر سهم Stronghold دریافت خواهند کرد. پس از ادغام، پیش‌بینی می‌شود که سهامداران Stronghold کمتر از 10 درصد از واحد تجاری ترکیبی را در اختیار داشته باشند.

پتانسیل‌های توسعه

این ادغام می‌تواند ظرفیت Bitfarms را به 307 مگاوات افزایش دهد و هدف آن را پیش‌برد کند. تا پایان سال 2025 به 950 مگاوات می رسد. این پیشرفت در حالی صورت می گیرد که Bitfarms به کاوش در گسترش ظرفیت خود برای پشتیبانی از محاسبات با عملکرد بالا (HPC) و سرمایه گذاری های هوش مصنوعی علاوه بر عملیات استخراج بیت کوین خود ادامه می دهد.

مدیر عامل Bitfarms بن بن گانیون فاش کرد که این ادغام پس از سه سال مذاکره انجام شد و اظهار داشت که این معامله آینده قوی ای را برای عملیات معدنچی تضمین می کند. وی گفت:

“با این معامله، پیش‌بینی می‌کنیم که سبد انرژی خود را به 950 مگاوات گسترش داده و مجدداً متعادل کنیم و تا پایان سال 2025 نزدیک به 50 درصد آن در ایالات متحده مستقر شود. ما همچنین بالقوه برای توسعه چند ساله تا 1.6 گیگاوات، با تقریباً 66 درصد در ایالات متحده، از حدود 6 درصد امروز افزایش یافته است.”

تلاش های Riot Platforms برای تصاحب

این خرید در برابر پلتفرم‌های Riot’ تلاش تصاحب خصمانه در Bitfarms.

هفته گذشته، Riot فاش کرد که < a href="https://cryptoslate.com/riot-increases-bitfarms-ownership-stake-following-board-member-removal/">سهم خود را در Bitfarms به 85.3 میلیون سهم افزایش داد. این بدان معناست که سومین ماینر بزرگ بیت کوین در وال استریت، 18.9 درصد از شرکت ماینینگ کانادایی را در اختیار دارد، و بعد جدیدی به تلاش های مداوم آن برای اعمال فشار بر مدیریت Bitfarms پس از پیشنهاد شکست 950 میلیون دلاری در آوریل، اضافه می کند.

از آن زمان، Riot رویکردی را اتخاذ کرده است که منجر به تغییرات اتاق هیئت مدیره برای Bitfarms، از جمله خروج ناگهانی یکی از بنیانگذاران نیکلاس بونتا و انتصاب گانیون به عنوان مدیر عامل شرکت.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا